Danette Pop

Danette Pop

دیدن این تصویر باعث شد بعد از مدت‌ها، بهونه‌ای برای آپدیت این‌جا پیدا کنم، و در همین راستا، تیم تحقیقات میدانیمون (شامل من و خودم) چند تا محدوده رو دنبال این محصول جدید گشت و به نتیجه‌ای نرسید تا این‌که اتفاقی یه جا پیداش کرد و از هر طعمش یه بسته خرید. تیم آتلیه (شامل من و خودم) هم سریع عکاسی رو شروع کرد و چند تا عکس لوس گرفت و تیم نویسندگان (باز شامل من و خودم) به علت این‌که همیشه سخت‌ترین کار گردنشه گفت باشه حالا می‌نویسم! و انقدر ننوشت تا تاریخشون گذشت رفت پی کارش 😐 دوباره تیم تحقیقات میدانی (همچنان شامل من و خودم ولی این بار با همراهی دوستان عزیز) سعی کرد پیدا کنه که فهمید نایابیش به خاطر کم بودنش نیست انگار، بلکه به خاطر محبوب بودنشه 😐 این محصول جدید که به قول یکی از برادران دریانی، به اسم «دنت دانش‌آموزی» هم شناخته می‌شه زیادی محبوبه و به نظر همه بچه مدرسه‌ای‌های گوگولی، دوستش دارند. جالب این‌جاس که این جناب دریانی هم خیلی تعجب می‌کرد و می‌گفت به نسبت نوشیدنی‌هاش (یعنی مثلا نوشیدنی بیسکویتی دنت) نمی‌ارزه ولی خوب می‌خرن؛ حالا نمی‌دونم واقعا چگالی نوشیدنی‌ها رو می‌دونست و مقایسه کرده بود اونا که رو بسته‌بندیشون نوشته ۲۰۰ میلی‌لیتر، چند برابر بیشتر از اینا که روش نوشته ۲۵ گرم داره یا چشمی حساب کرده بود که نمی‌ارزه. خلاصه این‌که بالاخره پیدا شد و سه بسته به شرح زیر خریداری شد:

دنت پاپ

اینا هر کدومش شامل پنج تا دنت پاپه. دنت پاپ چیه؟ کِرِم شیری طعم‌داری که تو بسته‌بندی‌هایی مثل عسل/سس یک نفره گذاشته شده. البته ابعادشون  یکم بزرگ‌تره و حدود ۱۶/۵ در ۳ سانتی‌مترن. بسته‌بندیشون رو دوست دارم، چه جعبه مقوایی و چه خودشون بسته‌بندی‌هاشون باحال و خوش آب و رنگه. بسته مقوایی‌ها که یه جای برش هم دارن که بشه بدونه باز کردن درشون، از توش اینا رو درآورد. یه بار هم اتفاقی دیدم دنت یه بیلبیلکی اختراع کرده بود که به در شیشه‌ای یخچال‌های عمودی سوپرمارکت‌ها می‌چسبید و مثل جیب کانگورو توش این دنت‌ها رو می‌چپوندن؛ البته کانگورو احتمالا جیب نداره و اون چیزی که داره اسمش یه چیز دیگه‌ست.

دنت پاپ

ما موفق شدیم سه تا طعم دنت پاپ رو پیدا کنیم و به نظر هم می‌رسه حداقل فعلا همین سه تا طعم درست شده باشه: موز کارامل، توت فرنگی توئیست، شکلات شیری

اول با موز کاراملش شروع می‌کنیم چون من از خوراکی‌های با طعم موز خوشم نمیاد و چون الان با اختلاف ۵-۶ سانتی‌متر، نزدیک‌ترینشون به منه. پاپ موزی، غلیظه، خیلی هم غلیظه. شیرین هم هست، خیلی هم شیرینه ولی متاسفانه باید اعتراف کنم خوشمزه‌ست. یعنی به نظر می‌رسه حضور کارامل، فکر هوشمندانه‌ای بوده که باعث شده بالاخره من به این طعم جذب بشم. البته به علت حضور همین کارامل، یه ته‌مزه‌ای مثل کرم کارامل هم ته تهش تو دهن می‌مونه که اونم باحاله اگه با شیرینی زیادش اوکی باشین 🙂

بعدش می‌ریم سراغ توت فرنگی توئیست: اولین مشکل من باهاش اسمشه راستش. منظورشون از توئیست چیه؟ یکم گوگل کردم و نفهمیدم Strawberry Twist چیه. یعنی به جز یه عبارت بی‌تربیتی عامیانه و یه سری خوراکی که نفهمیدم دقیقا چین و چه ویژگی‌ای دارن، به نتیجه‌ای نرسیدم که منظورشون از twist (پیچ و تاب دادن؟ چرخش) چی می‌تونه باشه. حالا بگذریم، این یکی هم غلیظ و شیرینه و طعم خیلی آشنایی داره چون از ابتدای خلقت از دارو گرفته تا آدامس، طعم توت فرنگی داشته که خوشایند باشه. اینم یکم حس آدامس خوردن به من می‌داد ولی خوب بود کلا. انگار طعم شیرش به توت فرنگیش غالب بود و ترکیب جالبی رو درست کرده بود.

و اما شکلات شیری: این هم خوشمزه‌س. شیرینیش از دوتای قبلی کمتره ولی غلظتش اندازه هموناست. تلخی خوبی داره شکلاتش. یه ته مزه‌ی خوبی هم داره که احتمالا به خاطر وجود وانیلشه.

دنت پاپ
این دست پشمالو و مردونه رو به بزرگی خودتون ببخشید. ایشالا تو پست‌های بعدی می‌ریم مدل Victoria’s Secret گیر میاریم

چند تا نکته:

۱- اینا همه‌شون کرم شیری هستن یعنی شیر توشون هست قاعدتا و طعمش تا حدودی حس می‌شه، ضمن اینکه رو همه‌شون نوشته ۶۰٪ شیر تازه.

۲- همه‌شون خیلی زود تموم می‌شن چون ۲۵ گرمن 😐

۳- به نظر من خیلی فرقی با نوشیدنی‌های دنت ندارن ولی بعضیا معتقدن از نظر غلظت یه چیزی بین دسرهای دنت و نوشیدنی‌هاشن.

۴- راستشو بخواین خوردن این دنت، تو این بسته‌بندی، باحال بود. نسبت به خوردن با نی UX بهتری داشت 😀 البته آخرش باید مثل خمیردندون با غلتک بیفتین به جونش تا هرچی توشه دربیاد.

۵- رو بسته‌بندیشون نوشته که به صورت منجمد هم می‌شه مصرف کرد. باید اون رو هم یه امتحانی بکنم.

۶- تو وب‌سایت‌شون قاعدتا خبری از این محصول نیست. به هرحال تازه دو ماهه اومده، چه کاریه؟ 😀 اونجا هنوز ماه رمضونه 😀

۵- طبق معمول به نظر می‌رسه که دنت پاپ تو دنیا وجود خارجی نداره؛ یعنی داره‌ها، ولی این شکلی نیست و یه چیز دیگه‌ست. البته کلا به نظر می‌رسه این پدیده مرسومیه و قبلا هم دیده بودیم که دنون اینجا محصولاتش با دنیا کمی متفاوته و اون‌طوری که اینجا  هم نوشتیم، حتی گفته که یه چیزایی رو فقط تو ایران تولید می‌کنند. دنت پاپ تو جاهای دیگه دنیا همچین چیزیه به نظر:

۳d-pot-danette-pop-3-billes-choco

۳d-pot-danette-pop-3-billes-vanille

دسته‌بندی: دسر، نوشیدنی، اسنک

طعم حدودی: شیر غلیظ طعم‌دار، چربی، خامه طعم‌دار

قیمت: ۴۵۰ تومان برای بسته ۲۵ گرمی و طبعا ۲۲۵۰ تومان برای بسته ۵تایی

ترکیبات و ارزش تغذیه‌ای و غیره:

دنت پاپ - ترکیبات دنت پاپ - ترکیبات دنت پاپ - ترکیبات

اینام برای قشنگی:

IMG_6212 دنت پاپ

8 دیدگاه دربارهٔ «Danette Pop»

  1. دستت درد نکنه! :دی
    چند وقت پیش یه جعبه بزرگ پر از اینا توی یه مغازه دیدم و فکر کردم یه مدل بستنی یخی هست و نخریدم! 😐 بریم ببینیم هنوز داره یا نه. :دی

  2. خود این محصول تهیه شده از شیر تازه هستش، که سرشار از ویتامین A و D3 هستش و یک دسر هست که به صورت ساشه ای طراحی شده

  3. نه دیگه مگه شما اون دنت قدیمیایی که قوطیش مربعی شکل بود رو با اب یا شیر مخلوط میکردی؟
    اینم همونه منتها اومدن بسته بندی ش رو عوض کردن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن