Milka Leo

و باز هم شکلات، این موجود دوست داشتنی.

با توضیح اینکه میلکا همیشه برای بنده خیلی معمولی بوده و زیاد دوستش نداشتم؛ و استعانت از مقام عظمای سوپرمارکت، بنده این شکلات رو خریدم ( حالا شکلات، کاکایو! ، CandyBar، ویفر، هرچی ) تا به عنوان یه جریان انحرافی در کنار باقی هله‌هوله‌ها باهاش برخورد کنم. بعد از مدتی با درایت و هوشمندی کارخونه میلکا در پی‌گرفتن شیوه‌ی جذب حداکثری و دفع حداقلی، بنده هم از میلکا خوشم اومد و جریان انحرافی میلکا پیوستم چرا که میلکا لئو خوشمزه‌س.

این شکلات ۸۰۰ تومنی، هیبتی تو مایه‌های کیت‌کت(می‌دونستین تو ویکی‌پدیا، کیت‌کت تو دسته‌بندی ویفر قرار داره؟ به نظر من یکی هیچ‌وقت ویفر نبوده کیت‌کت، و نمی‌دونم چرا) داره و مزه‌ش شدیداً یادآور کیندر کانتریه با این تفاوت که اندازه‌ش از اون خیلی گنده‌تره و به شیرینی اون نیست. یه طعم گندم‌طور ته مزه‌ش داره که تا چند ثانیه تو دهن می‌مونه و از اون‌جایی که یه نمور خشک می‌زنه این طعم، شاید برای بعضیا خوشایند نباشه.

وبسایت این شکلات بلژیکی می‌گه که این بسته‌ی ۳۳.۳ گرمی ارزش انرژیش ۱۷۶ کیلوکالریه در حالی که رو خود بسته‌بندیش نوشته ۱۷۸ کیلوکالری و باز هم آدم نگران دست‌های پشت پرده‌ی کشور دوست و همسایه(!)، چین کبیر می‌شه.

دسته‌بندی: شکلات، Candy bar، ویفر!

مزه حدودی: کاکایو، گندم/غلات

قیمت: ۸۰۰ تومان

ترکیبات: کلیک کنید

ارزش غذایی: همون کاری که واسه ترکیبات کردینو دوباره بکنید 😀

+++++

اگه شما هم مثل من عاشق تن‌تن و میلو باشین، احتمالاً دیدن تریلر فیلم/انیمیشنش خوشحالتون کرده و خوندن خبر اومدن بازیش هم این خوشحالی رو بیشتر کرده. منم براتون یه خبر بهتر دارم (البته اگه تاحالا نشنیده باشینش).

یه سری از محصولات تن‌تن مثل ساعت مچی، کلاسور، Action Figure، ماگ، … رو می‌تونین تو ایران خریداری کنید. و اما چطوری؟

دوتا راه دارین

اولیش اینه که اگه تو تهرانید هم بیارید و تشریفتون رو ببرید شهر کتاب باهنر و اونجا کنار همونجا که سی‌دی و گوشواره و چیزای جینگول می‌فروشه محصولات تن‌تنیشو ببینید

دویومیش اینه که همینجا که نشستین یه سر به سایت چاره بزنین و از اینجا هر کدوم از محصولات تن‌تنی‌ای رو که می‌خواین سفارش بدین. البته قدیما ارزون‌تر بود 😐 ولی قیمتش با شهرکتاب یکیه.

کلاً هم اگه دوست دارین یه بار تو یه کافه‌ای قهوه بخورین که در و دیوارش علاوه بر تصاویر امام راحل، نقاشی‌های تن‌تن رو هم داشته باشه بهتون کافه رییس پارک‌پرنس رو توصیه می‌کنم. یکم گرونه ولی خوشمزه‌س

الان که چک کردم انگار چند تا از این تابلوها رو هم پارسال گذاشته بوده واسه فروش +

آپدیت به نقل از اولین کامنت از فرزاد:

ضمناًًً در مجتمع پارک پرنس یک طراح هست که اسمشو فراموش کردم و اونه که نقاشیا رو می کشه و حتی می تونید طرح های مورد علاقتون از کتابهای تن تن رو بهش سفارش بدین تا براتون بکشه.

6 دیدگاه دربارهٔ «Milka Leo»

  1. در مورد میلکا که نظر خاصی ندارم، ولی در مورد تن تن دم شما گرم که به فکر اعتلای این امر پسندیده هستی، ضمناًًً در مجتمع پارک پرنس یک طراح هست که اسمشو فراموش کردم و اونه که نقاشیا رو می کشه و حتی می تونید طرح های مورد علاقتون از کتابهای تن تن رو بهش سفارش بدین تا براتون بکشه.

  2. این مورد رو هستم, نه زیاد ولی خوب
    کلا از این جور شکلاتجات خوش نمیاد. کیندر رو هم بخاطر همین ویفری بودنش مانند بودنش حال نمیکنم باهاش
    شکلات مغزدار بیتره بنظرم
    وحید 23 ساله از طهران

  3. بشتابید بشتابید
    از اول مهر به مدت ده روز تخفیف ٪۱۰ در فروش تابلو‌های تن تن کافه رئیس پارک شروع شد.
    تازشم می‌تونید یه سری هم به کلوپ طرفداران تن تن بزنید
    از ما گفتن بود خلاصه اگه دیر بجنبید از کفتون رفته!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن