ETi Browni intense – ETi Adicto intense

حدود یک سال و نیم پیش من با هله‌هوله‌ای به اسم ETi Browni intense آشنا شدم. اون موقع به نظرم خیلی خوشمزه اومد، تاجایی که چندین تا برای دوستان و آشنایان خریدم و دادم بهشون تا حالشو ببرن. چیزی که نه می‌شد بهش گفت شکلات و نه کیک. البته موقع خوردنش بیشتر حس کیک بودن می‌ده بهم. پس منم می‌ذارمش تو دسته‌ی کیک‌ها. بعد از یکی دوباری که اون موقع خوردم، بخاطر عامل تغییر Lat و Lang و عوض شدن مکان بنده، دیگه اونو جایی پیدا نکردم تا اینکه اخیراً تو سوپرمارکت محترم محلمون، دیدم یه چیزی آورده به اسم ETi Adicto Intense! جل‌الخالق! همه چیش شبیه همونه به جز اسمش؛ که البته اونم تا حدودی شبیهه. مزه‌ش که عین همون بود: یه کیک براونی با همون ویژگی نزدیک بودنش به مرز خفه‌کنندگی با یه ته‌مزه که نمی‌دونم چرا قدیما بیشتر دوستش داشتم و الان یکم منو یاد فضولات اسب و استر و اینا میندازه این ته‌مزه :دی. فقط این‌که Adicto یه مقداری شیرین‌تر بود به نظرم، اونم خیلی کم. یکی دو روز بعد دیدم که سر و کله‌ی خود ETi Browni intense هم تو سوپرمارکت‌ها پیدا شده و فرصت خوبی شد که بذارمشون کنار هم و مقایسه‌شون کنم. همون‌طوری که تو عکس می‌بینین حتی محتوای بسته‌بندی‌ها هم عین همه و من هنوز نفهمیدم چرا باید دوتا محصول عین هم داشته باشه این شرکت. تنها احتمالی که می‌دم اینه که یکیشون برای عرضه تو یه منطقه از این کره‌ی خاکی باشه و یکی دیگه‌شون یه جای دیگه (شایدم هر گوشه‌ی کارخونه‌شون، بدون اطلاع از اون یکی دارن محصول تولید می‌کنن و اتفاقاً خیلی هم شبیه هم دراومده :دی). و خوب از اونجایی که ترکی بلد نیستم و از گوگل کمک گرفتم برای سایتشون، بازم به نتیجه نرسیدم که چرا این اتفاق افتاده. این Browni و اینم Adicto ( از اونجایی که صفحه مربوط به Adicto انگلیسیه، می‌شه حدس زد این محصول برای عرضه تو خارج از ترکیه‌س ).

راستی مثل هر کیک دیگه‌ای برای نوش جان کردن کنار هر نوشیدنی داغی توصیه می‌شه تو این هوای نسبتاً سرد.

دسته‌بندی: کیک، براونی

مزه حدودی: کیک شکلاتی، براونی شکلاتی

قیمت: بسته به میزان بریدن تیغ مغازه‌دار، از ۸۰۰ تومان تا ۱۰۰۰ تومان.

ترکیبات: حضور نداشتن بسته‌بندیش در کنارم، در حین نوشتن این متن، دلیل قانع‌کننده‌ایه که ترکیباتشو ننویسم :d

ارزش مواد غذایی: + یا +

+++++

یکی از نمایش‌هایی که الان در حال اجراس و دوتا از آدم‌های محبوب من (باران کوثری و پیمان معادی) توش بازی می‌کنن، اجرای «خشک‌سالی و دروغ»ـه. کارگردان و نویسنده‌ش محمد یعقوبیه و بازیگرای دیگه‌ش علی سرابی و آیدا کیخانی هستن. توی پوستری که به ما دادن در حین ورود به سالن ( که یه جوری تا شده بود که حالت بوکلت(؟) این نمایش رو پیدا کرده بود و پشتش یه سری نوشته مرتبط با نمایش رو داشت ) نوشته شده که این نمایش سال ۸۷ و ۸۸ با بازی آدم‌های دیگه‌ای اجرا شده  و حتی تو سال ۲۰۰۹ تو مولهایم آلمان هم اجرا داشته. من که حسابی خوشم اومد از این کار و فکر می‌کنم یه جورایی همه آدما احتمالاً خوششون میاد.

این نمایش تو سالن شماره یک تماشاخانه‌ی ایران‌شهر اجرا می‌شه و اجراش تو آذر و دی ۱۳۹۰ ادامه داره. قیمت بلیتش ۱۵۰۰۰ تومنه، مدت اجراش حدود یک ساعت و ۴۵ دقیقه‌س و ساعت اجراش هم ۸ شبه. توصیه می‌شه که حتماً بلیت رزرو کنید چون احتمالاً اونجا بلیت گیرتون نمیاد. شماره رزرو بلیتش هم ۰۹۳۵۲۴۰۵۳۴۳ و ۸۸۸۱۴۱۱۵-۶ و ۸۸۸۱۴۱۲۵-۶ئه.

ضمناً باران کوثری چاق شده!

پ.ن: الان به لطف کامنت دوستان، دیدم که انگار توقیف شده این تئاتر 😐 و قرار شده با اصلاح ۲۰ مورد رکیکی(!) که داشته ادامه بده نمایشش رو :|. جالبه که تو این سه سالی که در حال اجرا بوده و طی مدتی که مجوز گرفته بوده و حتی این سه‌هفته‌ای که تو اجرای آخرشون اجرا داشته چطور یادشون نبوده رکیکه 😐

به‌هرحال امید(واهی)وارم که جاهای خوبشو حذف نکرده باشن‌:|

4 دیدگاه دربارهٔ «ETi Browni intense – ETi Adicto intense»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن