بستنی غول‌آسای چوپان

سلام!
امروز (۱۲ فروردین ۱۳۹۱) ساعت ۱۰ صبح قرار بود که شرکت چوپان، بزرگ‌ترین بستنی دنیا رو بسازه (که البته من حدس می‌زنم فعل «رونمایی کردن» فعل مناسب‌تریه). ما هم با توجه به دیر خبردار شدنمون، خیلی دیر به این فکر افتادیم که بریم اونجا (بام تهران) و لایو بلاگینگ داشته باشیم تا حداقل یه بار از این ویژگی وردپرس استفاده کرده باشیم.
خلاصه امروز به اون سمت رهسپار شدیم و با حضور میلیونی مردم مواجه شدیم؛ به طوری که بعد از چهل و پنج دقیقه دنبال جاپارک گشتن و دیدن انواع و اقسام درجه‌های نیروهای محترم و زحمتکش انتظامی (چه راهنمایی رانندگی چه پلیس سبز) جهت بستن راه‌ها و ساماندهی به وضع ترافیک منطقه؛ و همین‌طور رصد انواع داف و پاف، دست از پا درازتر، برگشتیم و به جاش رفتیم کاخ سعدآباد. طبق آخرین خبرهایی که من داشتم، این بستنی قرار بود ۵۲۰۰کیلوگرم باشه و رکورد دنیا رو بشکونه. که خوب من اطلاعات جدیدی ندارم و از صبح هم بیرون بودم تاحالا و نشده که بفهمم داستان چی شد.
الانم با استفاده از یه قابلیت دیگه وردپرس از وسط خیابون دارم براتون می‌نویسم.

عکس از DW

پ‌ن‌: این عکس رو از سایت دویچه‌وله‌ی فارسی برداشتم، گرچه زیرش واترمارک ایسنا خورده. پوشش تصویری دویچه‌وله درباره این داستان رو از دست ندین +

3 دیدگاه دربارهٔ «بستنی غول‌آسای چوپان»

  1. آخه این بستنی ای که اینا درست کردن رو من هم با یه بودجه کافی میتونم درست کنم ! :دی
    برداشتن یه چیزی شبیه این بستنی های 2 لیتری تحویل دادن. خب کافیه بنده هم 2600 تا بستنی 2 لیتری بخرم و بندازم توی یه محفظه بزرگ و بگم رکورد چوپان رو شکوندم !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن