خبرنامه‌طور

سلام

دوسه تا چیز بگم دررَم

لوگوی ساناز سانیا دزدیده شده از وبسایتشون

بعد از دعوت مجله آشپزی ساناز سانیا ازمون برای همکاری، دوصفحه به اسم «هله‌زون» (هله‌هوله + zone، یه چیزی تو مایه‌های حلزون، اسمی که قرار بود اول اسم این سایت باشه که به خاطر یه سری مشکلات فنی، هوله‌زون رو انتخاب کردیم به جاش 🙂 ) بهمون اختصاص داده شد که توش فعالیتی مشابه همین سایت داشته باشیم و به حساب هله‌هوله‌ها برسیم. واسه شروع هم تو شماره‌ی بهمن ماه این مجله که الان یه هفته‌ای هست منتشر شده، صفحه‌های ۹۲ و ۹۳ رو به ما دادن که یه مطلب جدید راجع به «شمس لیمویی» بنویسیم. البته قبلا تو هوله‌زون راجع به این موضوع نوشته بودیم + ولی این مطلب کاملا متفاوته و به زودی  تو همین‌جا هم مطلبشو می‌ذاریم 🙂 خوشحال می‌شیم که مطلبو بخونین و راجع بهش به ما و به مجله فیدبک بدین.

اگر هم احیانا ساناز سانیا رو نمی‌شناسین، می‌تونین اینو ببینین و بشناسین: +

چقدر رسمی نوشتم، حالم بد شد 😀

جشنواره وب ایران - هوله‌زون
جشنواره وب ایران

مطلب بعدی درباره جشنواره وب ایرانه که ما هم توش شرکت کردیم. جشنواره وب ایران چیه؟ مام درست نمی‌دونیم 😀

خودشون که می‌گن:

«جشنواره وب سایت های ایران از معتبرترین جشنواره های حوزه فناوری اطلاعات است که تاکنون چهار دوره آن از سال ۱۳۸۷ توسط پایگاه خبری وب سایت های ایران به همراه گروهی از فعالان و متخصصین حوزه وب در ایران برگزار گردیده است.»

خلاصه اینکه خوشحال می‌شیم از طریق لینک زیر اقدام کنین و به ما رای بدین، شاید دنیا جای بهتری شد (به قول کسرز)

از اینجا رای بدین +

خیلی بی حال شد. بذار یه کار بهتر کنیم:

ای هموطن، ای آریایی، ای فرزند نژاده‌ی کوروش بزرگ.

دیریست که تازیان با پرداخت پول‌های بسیار، به شرکت دزد و کلاه‌بردار و جاعل (نمی‌دونستم جایگزین پارسی این چی می‌شه خوب :D) گوگل، برای جایگزین کردن نام دریای (خلیج) همیشگی پارس، با نامی تازی، آن را می‌دزدند (تصاحب می‌کنن حالا) . بر تک تک شماست که با رفتن به لینک زیر و رای مثبت(جدی جایگزین پارسی مثبت چیه؟) دادن، از جایگزینی (تغییر) نام این هویت (؟) پارسی جلوگیری کنید. بشتاب ای ایرانی بشتاب

ایرانی نیستی اگه رای ندی (این خط آخر رو ادمین پیج خودش با کیبرد عربیش اضافه کرده D: که این وردپرس گاب خودش فارسی می‌کنه ولی فرض کنین زیر این «ی»ها نقطه هست، اونم دوتا)

خلاصه اینکه رای بدین از اینجا +

شمس

شرکت ایران برتر داره یه مسابقه می‌ذاره تو این مایه‌ها که تو عکسای قدیمیتون بگردین، عکسایی که توش نوشیدنی هست رو برای ما بفرستین، به بهترینش جایزه بدیم؛ البته هنوز این داستان رو از هیچ مرجع رسمی‌ای ازشون ندیدیم (مثلا پیج فیس‌بوک شمس یا کاسل)، ولی انگار جدیه داستان. جدا از اینکه احتمالا نوشیدنی‌های قدیمی خیلی قابل انتشار نباشه عکسشون، مخصوصا اگه قرار باشه به شمس هم ربطی داشته باشه، ایده‌ی باحالیه؛ باحال‌تر از اون اینه که به ما هم همراه ایمیل‌های داخلیشون، خبرشو زدن که ما هم به دوستان عزیز هله‌هوله‌خور اطلاع‌رسانی کنیم. که خوب نشون می‌ده شرکت‌ها دارن یاد می‌گیرن لازم نیست همه کارا رو خودشون بکنن و می‌تونن از کانال‌هایی که به اهدافشون مرتبطه، استفاده کنن.

عکسشون به نظر منم یکم جلفه، بعله.

بستنی داغ

بستنی کاله یکی دوهفته‌س که خودشو خفه کرده تو پیج فیس‌بوکش (+) که یه محصول جدید داره می‌ره. کارایی هم که کرده بامزه‌س البته انصافا 😀 تیریپ شایعات اپلی اول یه عکس مات نشون دادن از محصولشون بعد یه سری کاور مرتبط گذاشتن  و … از این جور کارا. محصول جدیدشون بستنی داغشونه که درحقیقت سه تا بستنیه که ماهیتشون گرمه (چیلی آلبالو، عسل دارچین، و زنجبیل اگه اشتباه نکنم). ما ازشون خواستیم یه نمونه بهمون بدن که استقبال کردن ولی تولیدشون با مشکل مواجه شده بود (خسته نباشن واقعا!). تا اینکه بالاخره ما بعد از کلی گشتن پیداش کردیم! همین دور و برا باشین که به زودی راجع بهش می‌نویسیم ببینیم چیه داستانش 🙂

++++++

همین دیگه، رای یادتون نره +

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن