چاکلز قارچ و خامه

چاکلز قارچ و خامه

بعد از رویت چیپس Sensations یا Sansations به عنوان اولین چیپسی که از مواد مرغوب و سالم تهیه شده ( یعنی بقیه چیپسا از آشغال ته جوب احتمالا تغذیه می‌شه خاک سیب‌زمینیشون مثلا ) با خیل عظیمی از تولیدکنندگان چیپس روبرو شدیم که یهو به سلامت مردم علاقه‌مند شدن که این موضوع اصلا ربطی به این نداشت که می‌شد بسته‌ی چیپسو با هوای بیشتری پر کرد ( برای اکسیژن بیشتر لابد، که برای پوست و مو مفیده 😀 ) و پول بیشتری گرفت، و یا چون از بهترین سیب‌زمینی و مرغوب‌ترین روغن و بهترین کود حیوانی و … توشون استفاده شده بود ( مستقیم و غیرمستقیمشو نمی‌دونم :D‌ ) و خوب جنس مرغوب، پول مرغوب هم می‌خواد. ( حالا که اینهمه پرانتز باز کردم اینم بگم که آخر نفهمیدیم مزمز چی بود قصه‌ش. Sansations بود اول، بعد تبدیلش کرد به Sensations، بعد شهرو پر کرد از بیلبرد، بعد الان تبلیغای Primo Sensations یا همچین چیزی رو می‌بینیم و دیگه تبلیغ مزمز رو نمی‌بینیم، گرچه خود این پریمو رو هم هنوز جایی ندیدم که امتحان کنم )

در راستای همین داستان، بعد از مزمز و پریمو و چی‌توز، چشممون به جمال چاکلز هم روشن شد. مطمئناً اولین دلیل من برای خرید این چیپس‌های جدید، طعم جدیدشونه، نه استفاده‌شون از پِهِن فرد اعلا! و وقتی دیدم چیپس چاکلز طعم قارچ و خامه داره، یه فرصت دوباره بهش دادم تا گندی که به عقیده‌ی من سر پفک زد رو جبران کنه؛ و انصافاً موفق شد. من ترکیب قارچ و خامه رو دوست دارم و این چیپس این ترکیب رو به شکل خوبی داره. یه‌ذره شیرین می‌زنه ولی اصلاً اذیت‌کننده نیست شیرینیش. طعم خامه‌ش خیـــلی زیاد نیست ( این رو کسی که خامه دوست نداره تست کرد و خوشش اومد حتی ). یه طعم آشنای خوب داره، و خوشمزه‌س. همه‌چیش در نقطه‌ی خوب مرزی قرار داره، مثلاً اگه خشکیش یه ذره بیشتر بود به مرحله‌ی «خر خفه‌کن» بودن می‌رسید ولی الان نرسیده و لازم نیست بغل دستت آب/آب‌میوه/نوشابه/… باشه برای پایین دادنش. یا اگه یکم طعم خامه‌ش یا شیرینیش بیشتر بود خیلی مزخرف می‌شد. اولین گازی که بهش می‌زنین یه لحظه مزه‌ی کرانچیپس سیر و سبزیجات تو ذهنتون میاد ولی گذراست.

تنها نکته‌ی باقی‌مونده درباره‌ی این چیپس قیمتشه. این چیپس ۱۰۰۰ تومنه ولی خوب به نظر می‌ارزه این قیمت، چون حجم هوای تو بسته‌ش کمه و متاسفانه چیپس زیاد توش ریختن 😀 ( آره جوکشو حتماً تو استتوس‌های فیس‌بوک دیدین قبلاً ) و چیزی که نیست که یه نفره بتونین تمومش کنین ( برخلاف بقیه‌ی چیپس‌های معمول که ۵۰۰/۷۰۰ تومنیه )

با چک کردن وبسایت به‌آرا فهمیدم که سرمون کلاه گذاشتن! کرانچیپس و چاکلز و دیکسی و اینا رو همه یه شرکت می‌زنه 😐 چه کاری خوب؟ اسمشونو چرا عوض می‌کنین؟ قدیما این آدرس ریدارکت می‌شد رو لورنز، ولی الان خودشون دارن یه کارایی می‌کنن واسه سایتشون.

چاکلز قارچ و خامه

دسته‌بندی: چیپس، سیب‌زمینی

مزه حدودی: قارچ، پنه‌ی قارچ و خامه و مرغ پستوی برج آفتاب ونک، کمی خامه

قیمت: ۱۰۰۰ تومان برای بسته‌ی ۱۳۵ گرمی

طعم‌ها: تاجایی که من دیدم، قارج و خامه، سالسا

ترکیبات: سیب‌زمینی، روغن سرخ‌کردنی گیاهی، پودر خامه، نمک، پودر قارج، لاکتوز

ارزش غذایی در ۱۰۰ گرم: ماشالا اینقدر بسته‌بندی این چیپس شیک و جالبه که نشد با موبایل یه عکس خوب از این جدولش بگیرم. آینه‌کاری کردن چیپسو 😐

انرژی، ۵۴۸ کیلوکالری؛ پروتئین، ۶/۵ گرم؛ کربوهیدرات، ۴۳ گرم؛ چربی کل، ۳۸ گرم؛ کلسترول هم ندارد.

+++++

آقا اینا اسمش بج یا باتنه، پیکسل نیست. پیکسل یعنی چی آخه؟

آقا بین موصوف صفت و مضاف مضاف‌الیه، ــِـ قرار می‌گیره به قرآن! ـه غلطه! «کتاب من»! چرا حرف اضافی تایپ می‌کنین آخه؟ کتابه من؟

آقا، اونجایی که می‌خواین بگین «است» یا «هست» یا «می‌باشد»، دیگه ــِـ نذارین قربون شکلتون! اونجا باید «ـه» بذارین. «این کتاب منه»

آقا، این «ع» چیه تازگیا کشف کردین؟ «قرعان»؟ نه خداییش؟ از اون بدتر، «کتاب عه من»؟ الان باعث راحتی خوندنه واقعاً؟

آقا، این دختره‌ی رو مخ کیه آوردین تو هاوس :(؟ اصلاً چرا بعد از سیزن ۶ ادامه دادین هاوس رو؟ ۱۳ و کادی و غیره کجان؟ 🙁

آقا، چه وضعیه این؟ آی‌پد ۶۴ گیگ شده دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومن یک میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومن؟ نه جداً؟

آقا، چرا ایکس‌باکس ما ترکید؟ چه غلطی کنم؟

آقا، چرا جوکای 9GAG رو ترجمه می‌کنین تو کتاب چهره می‌ذارین؟ تازه اونم با غلط املایی؟

آقا، این شهسواری هم خیلی پی‌پیه ضمناً ( مخاطب خاص داره این )

فعلا غر دیگه‌ای به ذهنم نمی‌رسه

16 دیدگاه دربارهٔ «چاکلز قارچ و خامه»

  1. آقا از نظر ما عقب افتاده های متحجر چیپس فقط سوپر چیپس مزمز یا همون چیپس های شیار دار، همین و لاغیر. بقیه گزینه ها فقط زمانی خورده میشن که سوپر چیپس نباشه و مجبور به تیمم باشیم.
    در مورد غر زدن هم ادامه بده خوبه خالی میشی، فقط برام عجیبه در مورد سرعت اسفناک اینترنت غر نزدی.

    1. فکر می‌کنی
      سوپر چیپس ع‌ـه مزمز خشکه یکم بابا
      //

      تاحالا «بغرعان» ندیده بودم که اونم امروز دیدم به حمدالله 😐

  2. آقا سلام.
    به نظر من که چیپس محشریه.
    من قبلا فکر می کردم sensation مال lays آمریکاست.بعد متوجه شدم دوستان عزیز از بس با چینی ها کارکردن،چیپس sensation هم تقلبی می باشد و کپی شده از روی layse.البته فقط بسته بندیش.همون چیپس آشغال مزمز را میریزن توش.
    بعد از چی توز تحت لیسانس پیتر اند جورج چشممون به مزمزی ها روشن شد.(پیتر اند جورج وجود خارجی نداره و فقط یک نام ثبت شده توسط شرکت دیناست)

  3. از نظر من هم فقط سوپر چیپس . . . من تو چیپس دنبال مزه تازه ای نمی گردم . . اکثراً دل آدمو می زنن ولی سوپر چیپس همیشه همین جوری بوده و میشه ساعت ها با یه مقدار ماست خوردش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن