چیپس‌های Sansations مزمز

دیدن بسته‌ی چیپسی با ارتفاع حدود ۳۵ سانتی و عرض حدود ۲۰ سانتی‌متر، اتفاقی نیست که هر روز تو زندگی من بیفته. دیدن یه طعم جدید روی این بسته‌بندی هم منو بیشتر ترغیب می‌کنه به امتحان کردنش. «طعم روغن زیتون با فلفل» عبارت وسوسه‌انگیزیه. تنها مشکلی که این وسط می‌مونه قیمته. ۱۰۰۰ تومن برای یه بسته چیپسه که البته از چیپس‌های معمول بزرگ‌تره (۱۱۰ گرمه – که البته پسفرداش فهمیدم سایز کوچیکترم داره ولی دیگه اونو قیمت نکردم چون دیگه پاچه‌م رو مورد تهاجم قرار داده بود ). دو طعم دیگه هم کنارش بود. «ساده» و «پاپریکا کچاپ». اولی رو هنوز تست نکردم و دومی هم هنوز همینجا کنارمه.

اول بریم سراغ روغن زیتون. این چیپس شدیداً طعم و مزه روغن زیتون می‌ده و جایی برای طعم فلفل باقی نمی‌مونه. مزه‌ش برای من خیلی خوشایند نیست ولی به این یکی طعم ترجیحش می‌دم. فک کنم ترکیبش با چیزای دیگه مثل انواع ماست نباید بد بشه. چند تا تیکه از این چیپس دو سه روز موند و خیلی افتضاح شده! سعی کنین اگه اینو خریدین همون روز اول بخورینش چون احساس می‌کنین لبو چسبوندین لب بشکه نفت و دارین نوش جان می‌کنین.

طعم کچاپ رو من قدیم‌ترا بیشتر دوست داشتم ولی الان مدت‌هاست که سراغش نمی‌رم. فرق طعم این چیپس با کچاپ‌های دیگه اینه که طعم پاپریکا ( فلفل دلمه‌ای ) توش مشخصه و اون حس خامی که من از چیپس‌های کچاپ دارم با این طعم پاپریکا بیشتر از قبل می‌شه. اول طعمش هم یه طعم ترشی داره که سریع جای خودشو به کچاپ پاپریکا می‌ده.

قصه‌ی Sansations چیه؟ نمی‌دونم. نمی‌دونم چرا مزمز یه سری جدید به اسم Sansations زده. این کلمه معنی خاصی به نظر نداره و با سرچ کردنش تو گوگل بیشترین نتایج مربوط به یه فونت به اسم Sansationئه (این کروم هم کشت ما رو اینقدر زیر این کلمه و قرمز کرد و گفت درستش Sensationئه. یعنی کارخونه مزمز یه کروم نداره؟ 😀 ) البته پشت چیپس یه دوخط نوشته هست با این مضمون:

ما Sansation را جهت ارتقا سلامتی شما از مرغوب‌ترین نوع سیب‌زمینی، از بهترین مزارع کشور (کدوم کشور؟) و تحت نظارت کارشناسان خبره تولید می‌کنیم.

مناسب برای رژیم گیاهخواری

روی بسته‌بندی این چیپس یه همچین چیزی دیده می‌شه:

به اضافه‌ی یه خط به شکل قلب که توضیح داده این محصول بدون کلسترول و اسید چرب ترانسه و ۳۰٪ چربی کمتر داره

مزمز پشت این چیپس یه سایت جدا برای این سری محصول معرفی کرده به آدرس www.mazmaz-sansations.ir که به بنده هیچی نشون نمی‌ده. حتی تو سایت خود مزمز هم خبری از این نیست.

دسته‌بندی: چیپس، چیپس سیب‌زمینی

مزه حدودی: روغن زیتون، پاپریکا، کچاپ

قیمت: ۱۰۰۰ تومان برای بسته‌ی ۱۱۰ گرمی

ترکیبات: سیب‌زمینی درجه یک، روغن گیاهی مخصوص سرخ کردنی، نمک و طعم روغن زیتون با فلفل / طعم پاپریکا کچاپ

ارزش مواد غذایی:

البته زیرشم یه سری قصه راجع به اینکه یه عالمه ویتامین مثل ب۱، ب۲، ب۳، ب۶، آ، ای، ث و مواد معدنی مثل اسید فولیک، کلسیم، آهن منیزیم، سدیم، پتاسیم و روی داره هم نوشته.

آپدیت: به نظر می‌رسه ( طبق صحبت‌های سایان عزیز در کامنت‌ها) دو تا طعم دیگه هم داره: بالزامیک و پنیر فتا. که انگار از این دوتا خوشمزه‌تره. باید اونو هم تست کنم

+++++

یکی از معما/بازی/پازل‌های سخت اینترنتی، Notpronئه. این بازی معمایی سال ۲۰۰۴ توسط David Muennich درست شده و با گذشت ۷ سال، هنوزم که هنوزه آدمای کمی تونستن به انتهاش برسن. طبق گفته‌ی ویکی‌پدیا با وجود ۱۵میلیون بازدیدکننده‌ای که این سایت داشته، فقط ۲۶ نفر به انتهای این بازی رسیدن و همه‌ی ۱۴۰ مرحله این بازی رو رد کردن. البته مرحله‌ای در سال ۲۰۰۸ به این بازی اضافه شد به اسم Level Nu که قبل از اون ۱۶۸ نفر تونسته بودن بازی رو تا آخر برن.

بازی روندی خطی داره و از هرچیزی که فکرشو می‌کنین باید استفاده کنین. از Title صفحه گرفته تا Source Codeش. ۸ مرحله اولش Hint داره ولی بعدش باید توکل کنین.

19 دیدگاه دربارهٔ «چیپس‌های Sansations مزمز»

  1. استاد حتما طعم بالزامیکش رو امتحان کن، پنیر فتا رو هم داشت که من خوشم اومد از جفتشون، من 5 تا طعم مختلف ازش دیدم که توی همشون بالزامیک به مذاق من بیشتر خوش اومد.

    1. استاد خودتی. اتفاقاً بعد از آپدیت کردن اینجا داداشمم گفت بالزامیک داره 😐 این دوتا طعمش که چرت بود. من فقط یه جا دیدم از اینا، اونم همین طعما رو داشت متاسفانه
      بقیه رو هم حتماً تست می‌کنم

  2. یه چیپس‌هایی‌ هست توی انگلیس که شرکت Walkersمی‌زنه، و اسم این سری از محصولاتش رو، که طعم‌های به قولی‌ نا معمول داره نسبت به چیپس‌های دیگش و از مواد اولیهٔ بهتری هم استفاده می‌شه توش (که البته گرونتر هم هست) گذشته Sensation. احتمالا شرکت مز مز عزیز هم برای اینکه کپی‌ رایت رو نشکنه، با کمی‌ تغییر، یه کلمهٔ بی‌ معنی از توش در اورده که کلاس کارشو بالا ببره!

  3. فکر کنم مزه های دیگه ای هم داشته باشه البته، پسر دایی من سوپر مارکت داره، من اونجا دیدم، توی پارکینگ خونه رو که نگاه کردم دیدم ظاهرا طعم های دیگه هم داره که نچیده بود. من باز بالزامیکش رو گرفتم، خوشمزه است. ولی در کل توی تمام طعم ها و مارک های مختلف من هیچی رو به اندازه سوپر چیپس های مزمز دوست ندارم

  4. من طعم پنیر فتا رو تست کردم، خوب بود. برا مواقع اضطراری که ماست دم دستت نیس خوبه!! چون یه ته مایه ترش و پنیری داره ولی هیچی برا من کرانچیپس سیر و سبزیجات نمیشه حتی مزمز با این طعمهای مثلا جدید و من در آوردیش.

  5. با سلام
    خیلی وقت بود با هیچ وبسایت یا وبلاگی حال نکرده بودم ولی الحق وبت دلنشینه استاد
    گفتی نگیم استاد…
    من تو این یزد خراب شده همه سوپری های باکلاسو گشتم اما فایده نداشت که نداشت
    حتی اسمشم نشنیدن
    و من در حسرت سنسیشن میسوزم و میسازم
    آخرشم ندید بدید از دنیا خواهم رفت
    بدرود

    1. ممنون لطف دارین. خوشحالم خوشتون اومده
      از کجا می‌دونم گفتم نگین استاد؟

      سنسیشن خیلی خوشمزه نیست به نظرم. صرفاً طعم‌هاش جدیده

  6. با سلام
    چیپس سنسیشن دارای 5 طعم ساد، پنیرفتا، سرکه بالزامیک با نمک دریایی، روغن زیتون با فلفل سیاه و پاپریکا کچاپ می باشد
    اطلاعات جدول ارزش غذایی که بر روی بسته قید شده نشون می ده که چه مقدار از مواد مورد نیاز بدن یک انسان با خوردن 30 گرم از این چیپس تامین میشه.
    همچنین نام برند در حال حاضر sensations می باشد که به دلایلی تغییر نام یافته است و از این پس با این نام ارائه می گردد.
    همچنین شرکت مزمز به دلیل استفاده از یک تکنولوژی تولید چیپس جدید (برای اولین بار در ایران)، موفق به تولید چیپس کم چرب گردیده است.
    همه طعم هاش هم عالی هستند.

  7. سنسیشن نام یه محصول ساخته ی غول چیپسا و اسنکا Lay’s است و lay’s هم متعلق به پپسی کو میباشد چیتوز ؛ فریتوز ؛ دایتوز هم برندای lay’s اند …پس اسمش تقلبیه و قابل پیگرد….
    من زیتونشو امتحان کردم که چرت بود …اما بیلبوردشون تو اتوبان همتو دوست داشتم که فکر می کنم ایده ش باید مثل بقیه کاراشون دزدی باشه……..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن