تافی آلبالویی کرمینی – Kremini

کرمینی آلبالویی

در این شب عزیز، بالاخره تصمیم گرفتم اینجا رو آپدیت کنم 😀 نه که تاحالا نمی‌خواستم، بلکه نمی‌شد. ولی وقتی دیدم ملت حتی با سرچ کردن “ظ” و “پوست پفک” و “http://www.dw-world.de/dw/article/0,,601” و “logo filetype:png imagesize:150×150” و “عکس بستنی فلفلی کاله”  به این‌جا رسیدن احساس جالبی بهم دست داد و انگیزه بیشتری گرفتم واسه آپدیت :D.

دیدم یکی از وادی‌هایی که انگولکش نکردم تاحالا، وادی تافی‌هاست. هله‌هوله‌هایی که یکی از موارد مصرفشون واسه من مواقعیه که می‌خوام طعم ( شما بخونین بو 😀 ) دهنم عوض شه و حال و حوصله کلنجار رفتن با آدامس و خسته کردن خودمو هم ندارم؛ از اونجایی که از این منظر هم می‌شه به تافی نگاه کرد که آدامسیه که می‌شه با خیال راحت قورتش داد هم گاهی سراغش می‌رم :D.

تافی‌های ایرانی رو تقریباً خیلی وقته نخوردم و آخرین چیزی که ازشون یادمه اینه که کاغذشون بهشون می چسبید موقع باز کردن و بعد از وررفتن فراوان یا قید یه تیکه از تافی رو می‌زدین و یا کامل می‌خوردینش و آخرش اگه حال کردین هسته‌شو پس می‌دادین :D. تازه بعدش دردسر لای دندون رفتن و اینا شروع می‌شد. ولی مجید‌آقا! دست‌فروش محترم جلوی دانشگاه، منو متوجه کرد که تافی همیشه بد نیست 😀 یه بار کرمینی آلبالو رو ازش خریدم و خوشم اومد. یکی از ده‌تا تافی تو بسته‌شو باز کردم و دیدم کاغذش بهش نچسبید. یه لحظه نگران شدم که نکنه تقلبی باشه و جای تافی چیز دیگه‌ای بهم انداخته باشه :D. گازای اول رو به سختی زدم چون سفت بود و من اینو گذاشتم به حساب این‌که این تافی‌ها مونده‌ن ولی بعدِ دو سه تا گاز راه افتاد. یه طعم آلبالو که انگار یکم خامه قاطیشه دهنمو پر کرد. شیرینیو و ترشی و …ش گلومو نزد و حین جویدنش شیره‌ای ازش خارج شد به خوردن دومین دونه هم علاقه‌مند شدم . خلاصه این‌جوری شد که این تافی ترکیه‌ای هم رفت تو لیست هله‌هوله‌های مورد علاقه‌ی من.

این‌جوری که وبسایت این‌شرکت نشون می‌ده، بسته‌بندیش عوض شده ولی اطلاعات زیادی، حداقل بخش انگلیسیش راجع به این محصول نداده، ممکنه ترکیه‌ایش داده باشه که من چون ترکی بلد نیستم چک نکردم.

کرمینی

دسته‌بندی: تافی

مزه‌حدودی: آلبالو!

قیمت: ۵۰۰ تومان

طعم‌ها: پرتقال، توت‌فرنگی، آلبالو

ترکیبات: شما که نمی‌خونین این بخشو، منم دیدم زیادی ریز نوشته شده، ننوشتم 😀

++++

اگه خیلی احساس گیک بودن دارین و لباسا و ابزار موجودتون خیلی این حستونو ارضا نمی‌کنه، به این سایت حتماً سر بزنین. سایتی که دریایی از محصولات برای گیک‌هاست. وقتی می‌گم دریا، دریای بیکرانی منظورمه که از صبح تا شب ممکنه الافتون کنه! از تی‌شرت گیتار الکتریک گرفته تا گوشی تلفن قدیمی‌ای که در حقیقت هنزفری بلوتوثه توش پیدا می‌شه. قیمتاشم به نظر بدی نمیاد . من که یکی دو تا چیز ازش دارم راضیم!

اگه سوالتون اینه که گیک دیگه چه کوفتیه؟ باید بگم معنی گیک ( یا به قول من و خیلیا خوره‌ ) رو می‌تونین اینجا و یا با گوگل کردن پیدا کنین. اگه هم سوال دیگه‌ای دارین بپرسین، تعارف نکنین 😀

9 دیدگاه دربارهٔ «تافی آلبالویی کرمینی – Kremini»

      1. ُthinkgeek.com رو میگه!
        نه تو تهران نیست… باید از همون سایتش بگیری!! تا اونجا که یادمه delivery به ایران هم نداره!

  1. این تافی های شیری ه شیرین عسل هم بدک نیست…
    راستی Ülker از مشهورترین و بزرگترین کمپانی های مواد غذایی ترکیه هستش که با شیرین عسل همکاری نزدیک داره… جالب اینکه شیرین عسل بسیاری از محصولات خودش مثل کره بادوم زمینی رو به ترکیه صادر میکنه و بازار خیلی خوبی اونجا برای خودش دست و پا کرده.. در واقع میلیاردها تومن از اجناس خودش رو بدون اینکه تو بازار ایران بفروشه میفرسته اون ور!

    1. کلاً باید یه سر به یه فروشگاه شیرین‌عسل بزنم یه سری از هله‌هوله‌هاشو تست کنم. چیزای خیلی خوبی داره اصولاً
      جالبه. نمی‌دونستم این چیزایی که گفتی رو. دمش گرم

  2. واقعا این تافی ها لای دندونم گیر نکرد،سریع پیداشد وخیلی هم خوشمزه بود مرسی.
    میشه لطفا از این محصولات ک تو جیب جا میشه بیشتر معرفی کنی. منم شکمو……..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن