kinder Bueno white

کیندر بوئنو سفید

شکلات، عالم بی‌انتها و بزرگیه و هرکی به اندازه‌ی برداشت خودش، می‌تونه ازش استفاده کنه، مثل غزلیات حافظ! اصلاً یه فلسفه‌ی عمیق و یه مسلک عرفانیه و هرکی تو این سیر و سلوک در جایگاهی قرار داره که با دیگری فرق داره! و نمی‌شه گفت کی از کی بالاتره :D؛ ولی چیزی که قطعاً مشخصه اینه که زیادن کسایی که تو این راه پر پیچ و خم قدم گذاشته‌ن :D.

یکی از کشفیات من تو این دریای بی‌کران، اینه که من شکلات سفید دوس می‌دارم و جالبه واسم، چون من چیزی که خیلی شیرین باشه رو دوس ندارم اصولاً و معمولاً شکلات سفید خیلی شیرینه. بهرحال قسمته لابد :D. یکی از هله‌هوله‌هایی که میل و اشتیاق درونیم به شکلات سفیدو ارضاء و مرتفع می‌کنه کیندر بوئنو(!)ی سفیده. قبل از این‌که کشفش کنم، همیشه عقیده داشتم که تمام محصولات کیندر یه مزه‌ می‌دن! حالا چه تخم‌مرغ شانسی باشه، چه ویفر، چه مایع ظرفشویی، چه گونی سیب‌زمینی!  ولی بعد از خوردنش متوجه جایزالخطا بودن انسان شدم و توبه کردم!

بسته‌ش شامل دو ردیف چهارتاییه! (دو ردیف چهارتایی از چی؟ ) گاز اول برای جدا کردن یکی از این مربع‌ها از بقیه، حس زیبای شکستن یه لایه‌ی ترد از شکلات سفیدو می‌ده که تازه شروع ماجراس. بعدش فضای دهنتون با طعم فندق و شکلات پر می‌شه. همه‌چی درست و مرتب سرجاشه، چیزی زیاد و کم نیست. طعم شیر و وانیل هم این وسط میاد و می‌ره و اینجاس که تو ذهنتون فکر می‌کنین که آیا بهشت برین همین‌جاست؟ مائده‌های آسمانی رو به اسم تجاری کیندر می‌دن بیرون؟ احساس می‌کنین تا حالا داشتین لحظات عمرتونو آتیش می‌زدین که بوئنو رو نشناخته بودین. با همین خیال خام دیگه مزه‌ش از دهنتون می‌ره و زندگی روال تلخ و مزخرف خودشو دوباره شروع می‌کنه 😀

kinder به آلمانی معنی توله‌ها (بچه‌‌ها) و bueno به اسپانیایی به معنی خوبه! لینکشم اینه تازه.

بوئنو

دسته‌بندی: شکلات، ویفر

مزه‌حدودی:شکلات سفید، وانیل، فندق

قیمت:۱۰۰۰ تومان

طعم‌ها: شکلات سفید، شکلات قهوه‌ای!

ترکیبات: شکلات سفید (۲۶/۵٪)(کره‌ی کاکائو، شکر، شیرخشک بدون چربی، چربی شیر، لسیتین سوی، وانیلین)، شکر، روغن گیاهی(روغن خرما و آفتاب‌گردان)، آرد گندم، شیرخشک بدون چربی، شیرخشک با چربی، فندق(۵٪)، پودر شیرآبه(!)،…. بی‌خیال بقیه‌ش! زیاده!

ارزش غذایی در ۱۰۰ گرم:

انرژی ۵۶۰ کیلوکالری
پروتئین ۹/۲ گرم
کربوهیدرات ۵۱/۴ گرم
چربی مجموع ۳۵/۳ گرم
فیبر خوراکی ۱/۴ گرم
کلسیوم ۲۴۶ میلی‌گرم

++++

پیشنهاد امروز منو اخیراً خیلیا پیشنهاد دادن! اونم کپی نکردن قهوه‌تلخ مهران مدیریه! کاری که به نظر من کار بسیار خوب و تر و تمیزیه. حتی اگه مثل من به اینم فکر کردید که مهران مدیری‌ای که بیشتر از همه راه و چاه‌های تلویزیونو بلده، چطور باهاش به توافق نرسیده سر این کار و شاید دلیلی پشت این باشه، مثل استفاده از شرایط و جو جامعه، من می‌گم سریالش ارزششو داره! حتی اگه فک کنین واسه سود بیشتر وارد شبکه‌ی عرضه‌ی خونگی کرده این سریالو. حتی اگه پیش خودتون می‌گین چرا هیچ‌وقت نمی‌گه این خونه‌هایی که قراره جایزه بدن، موقعیتشون کجاس و اون هزاران جایزه‌ی نفیس دیگه چیه! به نظر من بخرینش اگه دوس دارین ببینینش و به کپی کردن و دانلود کردنش رضایت ندین، همین!

16 دیدگاه دربارهٔ «kinder Bueno white»

  1. شکلات سفید با قهوه ی تلخ؟ شاید ترکیب خوبی بشه،اینکه گفتی همراهش طعم فندق داره حالم گرفته شد،اصلاً از همراهی بادوم و گردو و فندق و … با شکلات خوشم نمیاد،ولی با این حال تستش می کتم.
    در مورد قهوه ی تلخم باید بگم حتی اگه نیت سود آوری باشه نوش جونشون،وقتی یه کار خوب ارائه می دن حقشونه پول خوبیم دربیارن،پس “جان من کپی نکنید”.
    D:

  2. اول جا داره یکم بخندیم دور هم :))

    بعدش:
    This Suggestion is Bueno ≧◡≦

    و بعدترش:
    منم چون شکلاتای شیرین واقعنی دوس ندارم ،قبل از تست این فکر می کردم اینم چون روش عکس شیر داره حتماً شیرینه و تو ذوق میزنه!! اما وقتی خوردم دیدم که کاملاً اشتباه می کردم! چیز خوبی بود واقعاً

      1. چون باحال نوشتی مخصوصاً سیر و سلوک های عارفانه رو =))
        کلاً رستگارمون کردی با این توضیحاتت 😀

        چون گفته بودی Bueno یعنی خوب،منم نوشتم پیشنهادای تو هم خوبن

  3. کارت حرف نداره… منکه همه نوشته هات رو با لذت تمام میخونم.. توصیف هات قشنگن…
    پاستیل، مخصوصا Haribo رو از یاد نبر! در مورد همه انواع شکلات بنویس، مشتریاش زیادن :دی Ritter Sport را نیز فراموش نکن..
    پاینده باشی.

  4. ببین کیندر یه چیزی داره تو مایه های تی تاپ خودمون
    اسمش یادم نیس الان
    اما چیز وحشتناک خوشمزه ایه
    اما گرونه به نسبت تی تاپ بودنش

  5. آقا آب نارگیل سراغ نداری؟ دیروز دویچه وله نوشته بود مدونا و جسیکا سیمپسون می خورن که خوشگل شن! اینجا http://www.dw-world.de/dw/article/0,,6011100,00.html

    فلذا اگه سراغ داری آمار بده که ما هم از این چیز ها بخوریم.

    در ضمن نثر خیلی زیبایی داری و خیلی هم خوشکل می نویسی (در راستای کامنت های بالا که همش تعریف و تمجیده و انسان حسودیش می شه!) و اگه مهران مدیری افطاری رو تکذیب کنه سی دیش رو می خریم تا پولدار بشه.

    1. آب نارگیل هست تو بازار. شیشه‌ی بامزه‌ای داره و تیکه‌های نارگیل توش معلومه. ۲۰۰۰ تومنه. راستش من خوشم نیومد خیلی. شیرینه، یه جوریه.

      مرسی مرسی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن