شوکو کیک آشنا

کیک شکلاتی آشنامعمولا یکی از عواملی که ما رو به سوپر مارکت‌ها می‌کشونه گشنگیه. مخصوصا گشنگی بعد از یه پیاده‌روی طولانی که آدم حس می‌کنه کم کم ساختمون‌های دور و برش دارن مثل سرخ‌پوستا دورش می‌چرخن و کِل می‌کشن. برای فرار از دستشون یه دکه/سوپر مارکت گیر بیارین و ازش یه شوکو کیک آشنا بگیرین. این شوکو کیک قدیما اسمش تویین کیک (twin cake/ کیک دوقلو) بود اگه اشتباه نکنم. هم دورش شکلات داره و هم وسطش. وقتی به وسطش می‌رسین احساس یه کاشفو دارین که کشف مهمی کرده، چون شکلات وسطش خوشمزه‌س واقعا.

وبسایت شرکتش نشون می‌ده که طعم‌های دیگه هم داره. منم تعریف راجع به تیرامیسوش زیاد شنیده بودم، ولی هرجا که دنبالش گشتم موفق نشدم پیداش کنم.

راستی عکسای این پست رو از سایت خود شرکت نیک‌نام کش رفتم.

بسته بندی شوکو کیک آشنا

دسته‌بندی: کیک، کیک شکلاتی، سیر‌کن!

مزه حدودی: شکلات

قیمت: ۴۰۰ تومان

محل یافت: سوپر مارکت‌ها، دکه ها

طعم‌ها: توت‌فرنگی، کاپوچینو، تیرامیسو، نارگیلی

ترکیب پیشنهادی با: نوشیدنی شکلاتی دنت

ترکیبات: آرد گندم، روغن، شکر، تخم مرغ، شیرخشک بدون چربی، نشاسته، بیکربنات سدیم، اسید سدیم پیروفسفات، شربت اینورت، وانیل، اسانس پرتقال، نمک، سوربیتول، لسیتین، مونودی‌گلیسیرید، سوربات پتاسیم، آب، شکلات پوششی، کرم کاکائو.

راجع به جدول ارزش غذاییش هم متاسفانه چیزی پیدا نکردم.

19 دیدگاه دربارهٔ «شوکو کیک آشنا»

  1. من کیکای آشنا رو دوس دارم ولی اونایی که فقط داخلش شکلات دارن و روشون چیزی نیست رو ترجیح می دم، اینا زیادی شیرینه دلمو میزنه،راستی کیک کشمشی هاش هم خیلی عالیه امتحان کنید.

  2. سلام من عاشق این کیک هستم فکر کنم بهترین کیک موجود تو بازار همینه.البته اگر روش چیزی نباشه دیگه بهترین کیک دنیا میشه.

  3. راستی میدونستین آشنا برای کیک خانواده ای که تولید میکنه از یک نوع قالب مقوایی استفاده میکنه که اختراع یکی از هموطنان خودمونه؟این قالبهای مقوایی منحصر بفرد هست در دنیا و داخلش لایه آنتی باکتریال داره و مورد تایید وزارت بهداشت هست در حالیکه در قنادیهای ما برای تولید کیکهایی که بنام کیک صبحانه مشهور هست از قالبهای مقوایی چینی که بنام ایتالیای عرضه میشود استفاده میکنند و مورد تایید وزارت بهداشت نیست و وارد کننده به قنادیها اعلام میکند که من مجوز بهداشت جهانی را دارم ولی مجوز بهداشت ایران را ندارم ، بنابراین با مسئولیت خودتان اقدام به مصرف این قالبها میکنید.درحالیکه قالبهای مقوایی کیک خانواده آشنا با مجوز بهداشت و ثبت اختراع نشان دهنده اهمیت دادن این شرکت به پیشرفت علم در این مملکت و پشتیبانی از محققین این مملکت و از طرفی نشان دهنده اهمیت دادن این شرکت به استفاده از تکنولوژی روز دنیاست.مزیت این قالبها نسبت به قالبهای مشابه خارجی این هست که : 1- لایه آنتی باکتریال داخلی مانع از ایجاد کپک در بین قالب و کیک میگردد،2-خمیر کیک مستقیما در آن ریخته شده و با این قالب مقوایی داخل فر میگردد و کیک پخته میگردد،3-یکبار مصرف میباشد و مانند قالبهای فلزی دیگر کارخانجات نیازی به شستشوی مجدد و احیانا باقیماندن تکه هایی از کیک قبلی که بصورت سوخته باشد نمیباشد ، 4- با توجه به نوع جنس قالب دمای پخت تقلیل میابد که این مطلب موجب استفاده کمتر انرژی میگردد، وقتی با مسئولین کیک آشنا در مورد مزایای استفاده از این قالبها صحبت میکنیم اظهار میدارند که استفاده از این قالبها موجب 30% افزایش تولید و جلوگیری از اتلاف انرژی و زمان برای شرکت شده، در عین حال مشتریان از فرم طراحی این قالب که تبدیل به سینی شده و سپس به حالت اولیه بازمیگردد بسیار خرسندند،امیدواریم تمامی تولید کنندگان این مملکت همانند مسئولین این شرکت در جهت رشد علمی این مملکت اقدام نمایند ، به شما دوست عزیز توصیه میکنم حتما کیک خانواده آشنا را امتحان کنید و با بقیه کیکهای خانواده مقایسه نمایید.

  4. دستتون درد نکنه همین الان گشنم بود رفتم یه چیزی بخرم بخورم چشمم به کیک اشنا افتاد واقعا انگار از قبل میشناختمش خیلی حال داد شکممونم سیر شد خدا خیرتون بد ه…….محمد سواری از شهر زیبای اصفهان

  5. من همین الان یکی از کیکای دوقلوی آشنا رو از مارکت کنار محل کارم گرفتم
    وسط یکیش یه دونه موی خیلی بلند بود که حالمو به هم زد
    دلم شدیدا درد گرفته
    توی گوگل دنبال مسمومیت با کیک آشنا می گشتم دیدم این فوروم فقط تعریف بیخودی کرده ..
    اه اه

    1. خوب هرکی براساس تجربه‌ای که داره از یه چیزی تعریف می‌کنه یا نمی‌کنه.
      شانس شما این بوده که توش مو باشه ( که خیلی مسخره‌س و من اگه بودم حتماً پیگیر شکایت و این چیزا می‌شدم ) و شانس من این بوده که هربار خوردم ازش خوشم اومده و اومدم اینجا ازش تعریف کردم
      ضمناً اینجا فروم نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن